Jest




News
Only Girl In The World, czyli jedyna taka Rihanna w bieliźnie.

 

Rihanna w kusej bieliźnie… seksownej czarnej, wyzywającej czerwonej, uroczej pastelowej… taką zobaczymy ją w kampanii reklamowej Emporio Armani, której została właśnie ambasadorką. Prócz bielizny śliczna piosenkarka z Barbadosu reklamować będzie również kolekcję jeansów w sezonie jesień/zima 2011. Zdjęcia z pierwszej kampanii robione były stosunkowo niedawno. Sesja odbyła się w Nowym Jorku. Promocyjne fotografie pojawią się na rynku prawdopodobnie we wrześniu. Jak doszło do współpracy Rihanny z domem mody Armaniego?! New York Magazine donosił w swoim czasie iż nieoficjalne pogłoski o ich współpracy krążyły po świecie już od dawna. Plotki potwierdziła wspólna zabawa wokalistki z Robertą, siostrzenicą Armaniego. Obie panie widziano w maju w jednym z klubów w Mediolanie. Jak wszem i wobec wiadomo, kampanie reklamowe do tanich nie należą, dlatego spekulanci obstawiają, że kwota, jaką dostała Rihanna liczona jest w milionach. W końcu pokazywanie się w bieliźnie i bikini do najłatwiejszych nie należy. Chociaż gdyby spojrzeć chłodnym okiem na większość teledysków i występów koncertowych ślicznej barbadoski to w którą stronę by człowiek głowy nie odwrócił, tam piosenkarka w stanikach z cekinami lub bez i kusych spodenkach lub majteczkach. To nie pierwszy kontakt Rihanny z reklamą. Wcześniej firmowała swoją twarzą marki Nivea i Vita Coco. Biorąc pod uwagę to, co dzieje się na dzisiejszym rynku muzyczno- reklamowym, nie jest to ostatni taki „występek” wykonawczyni takich hitów jak „Only Girl In The World” czy  „Umbrella”.

przewiń do góry
Kamil Bednarek Bednarek u Wojewódzkiego Star Guard Muffin - Szanuj Muzodajnia Must Be The Music
Korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu