Tekst piosenki

CHADA - Wszystkiego Nie Najlepszego Tekst

Wszystkiego nie najlepszego od mojego towara
ciagle mysle o tobie w kategorii ofiara
w moich oczach poległeś nie przymuje przeprosin
niezależnie od tego ktora mamy na osi
ciagle ciebie przeklinam kurwa tu nie ma przebacz
a mówiles ze smialo mam na tobie polegać
poleciłeś mi typka który zwichnał cie z hajsem
jak Pih dam ci dłoń ale policze palce
potem bojka pod klubem poszło chyba o szelest
ciazko było nie dostać skoro ich było czterech
ty uciekleś pajacu jesteś zwyklym frajerem
jeszcze kurwa sie sprules ze ci krece afere
tego było za wiele podjechalem z Danielem
poskladalem cie dziwko w tą pamietną niedziele
jesteś zerem i tyle stawiam na tobie krzyyzyk
do gorszego poziomu juz sie nie mozna znizyc

Ref : Wszystkiego nie najlepszego
no i nic sie nie zmienia
ja najchetniej to nie znałbym cie nawet z widzenia
wszystkiego nie najlepszego
kazdy wers tutaj rani
ty zobaczysz ze skonczysz z chujem miedzy zebami

2. . Teraz weź doceń to jaką szanse dostajesz
bedzie o tobie głośno spłynie to całym krajem
teraz pojdz kogoś oczerń swoim starym zwyczajem
potem zamiast... przyjmij nazwisko frajer
nie masz zadnych przyjaciol ja sie wcale nie dziwie
juz od dziecka zapewne byles obiektem szyderstw
gdy o tobie wspominam z litoscia głową kiwam
jednak matka nautra potrafi być złośliwa
nie opatrzysz tej rany ty jak niechciana ciąza
jesteś taką chujozą na jakiego wygladasz
poznaliśmy sie znajdo, ja ci kurwo pomogłem
a co w zamian dostalem ? powiedz mi jak tak mogles
ale dno masz dzieciaka ktory nie zna cie suko
dobrze wiem ze ci pewnie nawet nie jest z tym glupio
nie porownoj sie zdziro do tych dobrych chlopakow
ty w najlepszym przypadku skonczysz gdzieś na zmywaku

Ref:

Dodaj komentarz
CZEKON napisał(a):
Dodano dnia: 2011-06-01 07:45:41

"Wszystkiego nie najlepszego od mojego towara" -Wszystkiego nie najlepszego od mojego to wara




News
Gienek Loska, jak wygląda jego życie z 100 000 zł?

X Factor, to produkcja stacji Tvn, która przyciągnęła przed ekrany telewizorów naprawdę bardzo duże rzesze ludzi. Finał programu, był wielkim sukcesem, a cała 3 finalistów była zwycięzcą pod każdym względem. Nagrodę główną zgarnął przedstawiciel „ulicy”, czyli Gienek Loska.

Charyzmatyczny i niezmienny wygląd, szopa na głowie, miłość do gitary i niebagatelny głos, to rzeczy jakimi oczarował widzów i publiczność. Poza tym ktoś taki jak Gienek Loska to osoba, która reprezentuje szarość codzienności, a dokładnie to jak z ulicznego grajka można zdobyć sławę i renomę.

Street Fighter to określenie, które do niego najlepiej pasuje. Wygrał X Factor, wydał swój pierwszy singiel… 100 000 tys. zł nagrody to jak sam powiedział „za mało by coś z tym zrobić, a za dużo by przejeść”. Sam pragnie kupić działkę i zbudować dom.

Wygrana to na pewno znaczne przybliżenie do tych marzeń, ale teraz trzeba jeszcze znaleźć resztę gotówki. Gienek to mądry facet i na pewno nie roztrwoni tych pieniędzy. Człowiek, którego życie nie rozpieszczało staje się powoli ikoną tego jak z ulicy można trafić na salony.

Sam nie wstydzi się tego, że często grywa na „stricie” i nadal to robi. Moim zdaniem osoby takie jak Gienek powinny być wzorami dla niektórych młodych artystów... Ciężka praca, a nie kontrowersje to rzeczy dzięi którym można osiągnąć sukces.

Gienek Loska, swoje już wygrał, teraz czas na to, żeby utożsamiany z legendarnym Ryśkiem Riedlem mógł zrealizować swoje marzenia o domu i działce… Singiel Gienka był bardzo dobry, więc może czas na całą płytę? Gienku, czekamy!

przewiń do góry
Kamil Bednarek Bednarek u Wojewódzkiego Star Guard Muffin - Szanuj Muzodajnia Must Be The Music
Korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu