Tekst piosenki

CHADA - Wszystkiego Nie Najlepszego Tekst

Wszystkiego nie najlepszego od mojego towara
ciagle mysle o tobie w kategorii ofiara
w moich oczach poległeś nie przymuje przeprosin
niezależnie od tego ktora mamy na osi
ciagle ciebie przeklinam kurwa tu nie ma przebacz
a mówiles ze smialo mam na tobie polegać
poleciłeś mi typka który zwichnał cie z hajsem
jak Pih dam ci dłoń ale policze palce
potem bojka pod klubem poszło chyba o szelest
ciazko było nie dostać skoro ich było czterech
ty uciekleś pajacu jesteś zwyklym frajerem
jeszcze kurwa sie sprules ze ci krece afere
tego było za wiele podjechalem z Danielem
poskladalem cie dziwko w tą pamietną niedziele
jesteś zerem i tyle stawiam na tobie krzyyzyk
do gorszego poziomu juz sie nie mozna znizyc

Ref : Wszystkiego nie najlepszego
no i nic sie nie zmienia
ja najchetniej to nie znałbym cie nawet z widzenia
wszystkiego nie najlepszego
kazdy wers tutaj rani
ty zobaczysz ze skonczysz z chujem miedzy zebami

2. . Teraz weź doceń to jaką szanse dostajesz
bedzie o tobie głośno spłynie to całym krajem
teraz pojdz kogoś oczerń swoim starym zwyczajem
potem zamiast... przyjmij nazwisko frajer
nie masz zadnych przyjaciol ja sie wcale nie dziwie
juz od dziecka zapewne byles obiektem szyderstw
gdy o tobie wspominam z litoscia głową kiwam
jednak matka nautra potrafi być złośliwa
nie opatrzysz tej rany ty jak niechciana ciąza
jesteś taką chujozą na jakiego wygladasz
poznaliśmy sie znajdo, ja ci kurwo pomogłem
a co w zamian dostalem ? powiedz mi jak tak mogles
ale dno masz dzieciaka ktory nie zna cie suko
dobrze wiem ze ci pewnie nawet nie jest z tym glupio
nie porownoj sie zdziro do tych dobrych chlopakow
ty w najlepszym przypadku skonczysz gdzieś na zmywaku

Ref:

Dodaj komentarz
CZEKON napisał(a):
Dodano dnia: 2011-06-01 07:45:41

"Wszystkiego nie najlepszego od mojego towara" -Wszystkiego nie najlepszego od mojego to wara




News
Damian Ukeje zwycięzcą „The Voice of Poland”!

 

W ubiegłą sobotę w końcu maił miejsce finał niesamowitego programu muzycznego Telewizji Polskie. The Voice of Poland to jak wiemy naprawdę ciekawa propozycja jaką otrzymaliśmy od TVP, która mogliśmy cyklicznie oglądać na antenie TVP2. W finałowym odcinku programy TVoP uczestniczyli czterej muszkieterowie. Antek Smykiewicz, którego do finału prowadził Andrzej „Piasek” Piaseczny, Mateusz Krautwurst, którym opiekowała się Kayah, Piotr Niesłuchowski, który dzielnie słuchał się rad Ani Dąbrowskiej i Damian Ukeje, który walczył pod skrzydłem Adama „Nergala” Darskiego. Po naprawdę bardzo pasjonującej i zaciętej walce zwycięzcą pierwszej edycji The Voice of Poland okazał się Damian Ukeje. Na drugim miejscu uplasował się podopieczny Piaska, czyli Antek Smykiewicz, a jako trzeci był Piotr Niesłuchowski. Niestety wielką porażkę zanotowała Kayah, której Mateusz zajął dopiero czwarte miejsce. Niemniej jednak każdy z finalistów zrobił dzięki temu programowi olbrzymi krok do solowej sławy. Każdy z finalistów posiada już swój singiel, który będzie mógł rozesłać gdzie tylko będzie mu się podobało. Poza tym wielkim sukcesem programu było również to, że w końcu zaśpiewał Nergal! Wspólny wykon wszystkich trenerów tuż przed ogłoszeniem wyników dał naprawdę fajne zakończenie tego programu. Nie wiem jak wy, ale ja gratuluję Damianowi i z wielką niecierpliwością oczekuję kolejnej edycji programy The Voice of Poland!

przewiń do góry
Korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu |